، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

نی نی خوشگل مامانی

دلم گرفته

1391/3/5 19:32
نویسنده : sanaz ghazilo
62 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی من پسر گلم من خیلی امروز بیقرارت شدم دلم از همه جا گرفته کلی باهات حرف زدم گریه کردم . مامانی من ارزو میکنم این روزا بگذره تو زودتر بیای من خیلی تنهام بهت احتیاج دارم .ارزو میکنم بیای 

وقتی بیای قول میدم نذارم اب تو دلت تکون بخوره ،قول من قوله خیالت راحت من مثل سعید نیستم نیمه راه تنهات بذارم . 

مامان دنیا خیلی بده ادما بدن به هم دروغ میگن خیانت میکنن ، سر هم کلاه میذارن تو که اومدی خودت میفهمی ومن دوست دارم که تو هیچ وقت مثل ادمای بد نباشی .

من ارزو میکنم تو همدم من باشی من خیلی به وجودت احتیاج دارم توروخدا زود باش زود بزرگ شو من خسته شدم از تنهایی .

مامان میخوام بدم واسمون اتاق خوشگل درست کنن تادوتایی توش کیف کنیم اخه منم میخوام تو اتاقت شریک شم خداکنه راهم بدی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)