، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نی نی خوشگل مامانی

حمام خونه خاله مرمر

1392/5/15 13:25
نویسنده : sanaz ghazilo
387 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش کلی اتفاقای جالب برامون افتاد که گفتم بنویسمشون تا یادم

نره ما  رفتیم مهمونی خاله بهار اونجا شما با باران جون و بقیه بچه 

ها بازی کردی البته ما با خاله مرمر ویاسی رفتیم خونه خاله بهار 

خلاصه اینکه اونجا سه تا پسر بودید اخه کیان و امیر حسین هم بودن 

، من خوشحال بودم که شما اونجا تنها نیستی عزیزممممم کلی پسر 

خوبی بودی تو مهمونی و مامان رو اذیت نکردی و اونجا یه بشقاب از

خورشت الو اسفناج که خاله بهار پخت بود خوردی کلی هم بعدش 

شکمت کار کرد که من حال کردم ...... اماااااا وقت برگشتنننننننننن

وای که چه بلایی سر من و خاله مرمرت اوردید تو و یاسیییییییی

مامان جا تو که فرمون رو میگرفتی و یاسی هم دنده میداد و با هم مارو  رسوندید خونه ولی جون به لبببببب

ههههههه اخه مامان شما که پشت رو صندلی خودت نشسته بودی شیر  

خشکتو تو سر و صورتت خالی کردی مثل یه ادم برفی شده بودی 

بعدش هم گیر دادی به فرمون و خلاصه من مجبور شدم ببرمت خونه خاله مرمر حموم . 

تو حوم با یاسی چقدر بهت خوشگذشت مامان جون یاسی و تو تو یه لگن جاشدید من و خاله مرمر کلی ذوقکردیم واسه شما ها قربونتون برم من واست بعدا حتما عکس میگذارممممممم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)